Ben Olamamak




Bir ben var derinliğimde
Gün yüzüne çıkmaz, sessizce
Ben vardır içerimde
Belli etmeden yüceliğinde
İster gün yüzüne çıkmak
Kuş misali uçmak
Özgürce oradan oraya
Düşmeden, yitmeden ...





Hepimiz ayrı benlikler ile doğduk, beş parmak bile bir değilken, insanlarda öyledir hepimiz farklıyız, özeliz.
Farklılıklar ile doğduk, dünyada bir fark bırakmak için yaşıyoruz çünkü her ömür bir fark bırakır.
Benliği ile olduğu gibi kendini saklamadan yaşayan kişiler asla çekingen değillerdir ve oldukları gibi hareketlerini ortaya çıkarırlar.

Ben olamamak ise daima tereddüt ile yaşamak, hareketlerine dikkat etme çabasıdır. Bu çabada boşuna ya nereye kadar bu tereddüt, nereye kadar bu o ne der kuruntusu. Çevremizdekiler, ailemiz, tanımadıklarımız, dönemin koşulları, hayatın kuralları hepsi toplanınca bir çeki düzen verme çabası halbuki hepimiz olduğumuz gibi özeliz, hepimiz de bir ben var ve o benliği yüceltecek bir güç var.

Özgürlük mü pek yok sanki, tabi bunu da önce bizzat kendimiz ortadan kaldırıyoruz ve sonra saygıyı merkezinden çıkarmış kişiler yapıyorlar, yorumları ve tavırları ile.
Ne kadar zor olsa da tabuları yıkmak, yıkalım ve kendi hayatımızın en büyük asla dediklerimizi yapalım. "Onu asla yapamam ya başarısız olursam" sözünü ortadan kaldıralım.
Ben üç tabumu yıkmak için planımı kurdum ve umarım onları kırdığımda burada müjdeli haberimi vereceğim, o günkü mutluluğumu hissediyorum, zihnimde canlandırıyorum zaten başarmanın sırrı da budur hissetmek.

Bir söz verelim kendimize tüm engellere rağmen ben olalım, umursamadan kimseyi yolumuzdan varalım hayallere. Artık durmama vakti en büyük isyanı kendimize verelim ve başarıya varalım, 22 yıldır duruyorum ve artık durmak istemiyorum en etkin yaşta bu olmamalı çıkalım kozamız dan haykıralım  hıncımızı ve sonra başarı için naralar atalım, başarıya açız ve başaracağımıza adım kadar eminim çünkü bizde büyük bir lütuf var.




Kuşlardı özgür olan
Bir oradan
Bir oraya uçan
Özenirim onları 
Huzur dolu çırpınışları
Bir anda gelir
Sonra gider sessizce
Huzurdu özgürlük 
Nedensizce çırpınış
Umuda varış 




Hepiniz kendinize iyi bakın lütuflu günler dilerim :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang