Geçmişten Gelen Adam


Bugün hepimizin tanıdığı ve sevdiği biricik Ece Ablamızın kitabını paylaşacağım.

Toplam 392 sayfalık bir kitap.
Konusu aşk olan bir kitap.

Kitabın dili ve akıcılığı okudukça okumak için bizleri sürüklüyor.
Açıkçası aşkı tam olarak yaşayamayan birisi olarak, 60 lı yaşlarda Ece Ablanın böyle hissetmiş olması çok hoşuma gitti, aşkın gerçekten yaşı yoktur.

Kitabı okurken empati ile okumak gerçekten çok önemli çünkü okurken kendinizi olayların içinde bulmanıza neden oluyor..
Şiirlerin olması kitaba ayrı bir güzel hava katmış.

Okumayanlar için mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum :)

Yorumlar

  1. Teşekkürler Atakan. Aslında o kadar sade ve içten anlatımla ifade etmişsin ki okuduğun kitabımı... Çok beğendim oğlum. Tekrar teşekkürler. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu güzel yorumun için teşekkür ederim Ece Ablacığım :)

      Sil
  2. Bu aralar sitemi kurmakla o kadar meşgulüm ki kitap okumaya bile fırsat bulamıyorum . Ece ablanın bu kitabını mutlaka almak istiyorum. Bel ki okuduktan sonra bende bir tanıtım yaparım. Teşekkürler hatırlattığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Saadet'ciğim. Sorma, biz de ne uğraştık yorum paneliyle bir bilsen. Kolay gelsin canım :)

      Sil
    2. Ne demek bende yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Teşekkürer not alındı :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang