Televizyon Reklamları Mimi

Bugün yeni bir Mim ile yazı paylaşıyorum. Öncelikle beni Mimleyen Recep Hilmi Tufan'a teşekkür ederim.
Mimin konusu geçmişten veya günümüzden aklınızda kalan; beğendiğiniz en az 2 TV reklamını paylaşmak. 

Eski reklamlara bakarken özlediğim ve o zamanlar çok dikkatimi çeken reklamları paylaşmak istiyorum.


Bu reklamı her gördüğümde canım tatlı isterdi, severdim bu reklamı :D



Cellocanlar da aşırı sevdiğim reklamlardandı.



Bu reklamı da çok severdim :)



Sevdiğim ve aklımda kalmış olanları paylaştım. 

Meczup Yazar
The Saglam's
Mavi ve Edebiyat

Bende üç kişiyi mimlemek istedim. İsteyen herkesi davet ediyorum güzel günler dilerim :)

Yorumlar

  1. Bu reklamlari hic bilmiyorum uzun zamandir reklam izlemiyorum o da ayri konu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz eskiye gittim gibi 5-10 yıl önceki reklamları paylaştım, eski reklamlar daha bir ayrı oluyordu :)

      Sil
  2. 2 tane Mim var yapmam gereken hadi bakalim.Blog beni cagiriiyoooooooo😀😀Tesekkur ederim Atakan kardesim davetin icin en kisa surede yapiyorum insallah🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek. Bende merakla bekliyorum mim yazılarını :)

      Sil
  3. Eski reklamları hatırlamış oluyoruz böylece. Teşekkür ederim mim davetime icabet ettiğin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen eski reklamları hatırlamış olduk.
      Ne demek.

      Sil
  4. Ne güzel Atakan. Sizin yaşınızda reklamlar gerçekten hem sakin, hem güzeldi... Şimdi çok gürültülü, karmaşık. Yani tek tek yaratıcı olsa da şimdikiler, art arda çekilmiyor.
    Emeğine sağlık oğlum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle eski reklamlar ayrı bir güzeldi.
      Çok teşekkür ederim Ece Abla, sevgilerimle :)

      Sil
  5. Çok güzel bir mim olmuş unutmamak lazım böyle reklamları :D bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle unutmamak gerek :)
      Hemen geliyorum.

      Sil
  6. Gerçekten güzel bir reklamdı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang