BİR MİM " BLOG YAZARLARINI TANIMA"

Blogcusultan ın başlatmış olduğu bir mim yazısı, beni mimleyen inci ablaya çok teşekkür ederim.
Şimdi sorulara geçmek istiyorum.

1) Nerelisin?

Edirneliyim ama hayatımda hiç Edirneye gitmedim anne şehri Çanakkale'ye gittim daha çok ve şimdi orada okumaktayım.

2) Burcun nedir?

İkizler burcuyum. Çok değişik bir burç gülerken mutsuz, mutsuzken mutlu olabilen bir burç bir o kadar da değişken.

3) Bloglarda  en çok ilgini çeken nedir?

İçten olan tüm yazılar ilgimi çekiyor. Ayrıca kişisel gelişim yazıları daha bir ilgimi çekiyor.

4) En sevdiğin mevsim?

Kış mevsimini çok seviyorum ama Çanakkale de pek kış olmuyor en son İstanbul da doya doya kar gördüm 4 yıl önceydi 4 yıldır kar görmeye hasret kaldım :(

5) Yabancı dil biliyor musun?

Yüreğim kan ağlayarak söylüyorum bilmiyorum a2 seviyesindeyim ve biliyorum denemez.

6) Boş zamanlarını nasıl değerlendiriyorsun?



Kore dizileri izliyorum bir de yürüyüş yaparak bir çıkarım iki saat dönmem ama tabi malum okullardan pek boş vakit olmuyor.


Bazende Kilitbahir'e giderim.
En son geçen hafta gitmiştim.





7) En son hangi kitabı okudun?

Okulda bir ödev yapıyoruz ve onunla ilgili bir kitap okudum "Sanayi ve İmparatorluk".

8) Hayatında pişman olduğun bir şeyi anlatır mısın?

Ah ah içimde ukde kalan lise zamanındayken beni gören birisi mimiklerini iyi kullanıyorsun tiyatro kursuna gitmelisin demişti açıkçası bende ilgiliydim ama heyecanlı yapımdan dolayı hiç adım atmadım o kursun sayfasına baka baka iç çektim belki o kursa gitseydim kendi bu heyecanlı yapım için bir adım atmış olabilecektim ve ilgimin olduğu bir şeyi yapmış olacaktım.

9) Tuttuğun takım var mı?

Fenerbahçeliyim.

10) Çantan dan eksik etmediğin şeylerden bazılarını yazar mısın?

Islak mendil ve sallama çay, öğrenciyim sıcak su alıp sallama çayı evden getirerek tasarruf da bulunuyorum, tasarruf tasarruftur :D

11) En sevdiğin içecek nedir?

Ah ah eskiden olsa kutu kutu meyve suları içerdim çok da severdim şimdi yasak bende çok tükettiğim için karışımlı tarçın çayını yazayım.

12) Ve son olarak bloğundan hiç para kazandın mı?

Hayır hiç para kazanmadım. O niyetle de açmamıştım. Amacım içimi dökeceğim bir yer olmasıydı "benim dünyam" diyebileceğim bir yer.

Gerçekten bu mim çok güzeldi.
 İnci Abla beni mimlediğin için çok teşekkür ederim :)

Dileyen herkesi davet ediyorum bu mim yazısına.






Yorumlar

  1. Sivaslı biri olarak ben de kış ayını severim. Fenerbahçeliyim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış mevsimi gerçekten ayrı güzel bir mevsim. Aa güzel bir tesadüf olmuş :)

      Sil
  2. Çanakkale' yi çok severim. Küçük ama şirin bir şehir. Denizi olması oraya ayrıcalıklı kılıyor. Oraya her sene gideriz mutlaka. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir şehir tam dinlenmelik bir şehir :) Evet denizi ayrıcalık katıyor :)

      Sil
  3. Çanakkale güzel şehir... Öğrenciyken insan daha çok tasarruf yolları buluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir şehir. Evet biraz tasarruf oluyor :)

      Sil
  4. Tiyatro kursu için geç kalmış sayılmazsın.Ben de otuzlu yaşların başında tiyatro kursu deneyimi yaşamıştım.Geç değildir hiç bir şey için.
    Çanakkale'ye 2 kez gittim,etkilenmemek mümkün değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında öyle gibi yakın zamanda o kursa muhakkak gitmem gerek.
      Doğru geç değil aslında.
      Gerçekten Çanakkale çok güzel: )

      Sil
  5. Bu sene Bursa'ya da kar yağmadı. Kar görmek için Uludağ'a çıktık. Çanakkale iş hayatımda benim sorumlu olduğum bir il. Geldiğimde bir tarçın içer miyiz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olurum :) Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Evet az bir şey yağınca da değerli oluyor :) Umarım ileride o kursa gitmeye vakit olur. Yorum için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Tiyatro kursu için geç değil aslında. Her yaşta her şeyi yapabilirsin. Umarım denersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeyi gerçekten çok istiyorum umarım fırsatım olur :)

      Sil
  8. Kardeşim keyifle okudum :) Bizim burasının soğuk ve karı ni size yollaybilirim😊
    Tiyatro konusunda hemen harekete geçmelisin. Unutma senin lafın : ERTELEMEK YOK ETMEKTIR!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İnci Abla :) Aynen buraya yollasan çok iyi olur :D
      Doğru en yakın zamanda harekete geçmeliyim. Aslında bu kelimeyi unutmayıp daima ertelemeden yaşasam çok iyi olur.

      Sil
  9. Çaycılara içten bir selam. Sallama olayı, ortalığı biraz bozsa da öğrenciliğe veriyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde karışım tarçın çayı ama okulda biraz bozdum gibi galiba :))
      Sevgilerimle :)

      Sil
  10. Bence bazı şeyler için geç değil, tiyatro tutkusunun sesine kulak vermek lazım belki de.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, galiba kulak vermem gerekiyor :)

      Sil
  11. Çanakkale ah Çanakkale. Kaldığın sürece kıymetini bil. Çok güzel bir şehir. Belki ileride bizimde yerleşmeyi düşündüğümüz yerler arasında geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kıymetini bilmek gerek. O zaman inş ileride yerleşirsiniz Çanakkale ye.

      Sil
  12. Hahaha öğrenci olmak cidden böyle bir şey . Bende çok kahve içen biri olduğum için termos aldım ve kahvemi ona yapıp yapıp okula götürüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenci olunca tasarruf yapmadan olmuyor . Sizin taktik de iyiymiş :D

      Sil
  13. Güzel mimdi:) Kore dizileri bu aralar çok izleniyor ben de düşünüyorum artık izlemeyi..
    Bu arada tiyatro için hala vakit var bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten Kore dizileri güzel kurgu oluyor izlemenizi tavsiye ederim. Evet tiyatro için hala vakit var gibi. Sevgilerimle :)

      Sil
  14. Really beautiful !! Very true , even my Blog is for me to express my words to world. Nice post.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tiyatro için hiç geç değil.... Geçen gün bir yerde okudum 80 yaşında biri ölürken keşke 40 yaşında heykele başlasaydım şimdi 40 yıllık tecrübeli bir heykelciydim demiş
      Sevgiler

      Sil
    2. Doğru gerçekten hiç bir şey için geç değil. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  15. Çanakkale'ye gitmeyi çok istiyorum umarım bir gün gidebilirim :) İnsanın heyecanlı bir yapısının olması çoğu şeye engel oluyor gerçekten. Bende mesela kursa yazılıp ehliyet alamadım daha :D :D
    Eğlenceli bir yazıydı emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün gidersiniz Çanakkaleye. Kesinlikle heyecan çok zor oluyor bende ehliyet almaya çalışırken ne zorluklar yaşamıştım :D
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?