MİM (Ben ve sinema) 🎥🎥

Bugün Mim yazısı paylaşacağım. Beni İnci Abla mimledi onun yazısına şuradan ulaşabilirsiniz.
Bu mim yazıları gerçekten çok güzel oluyor ve bu konuda güzelmiş, şimdi sorulara geçeyim.




1) Sinemada izlediğin ilk film neydi?

 İlk defa bu filme gitmiştim kuzenim götürmüştü. Üç kuzen gitmiştik.










2) Film en güzel ...'da/de izlenir ?

Kesinlikle sinemada oranın atmosferi çok farklı.

3) Film izlerken olmazsa olmazın var mı? Varsa neler?

Aslında film izlerken şu da olsun demem.

a) Tek başına mı, kalabalık mı?

Galiba yanında arkadaşların olunca daha eğlenceli oluyor.

b) Mısır mı, cips mi?



Kesinlikle mısır.








c) İki boyutlu mu üç boyutlu mu?

Açıkçası üç boyutlu film izlemedim ondan iki boyutlu deyim.


d) AVM sineması mı sokak sineması mı ?

İzlemeyi çok isterdim sokak sinemalarını ama öyle ortamlar kalmadı artık.


e) Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi, yorumlarını okumak mı?

Fragman izleyince daha çok fikrin oluyor ve ona göre tercih ediyorsun hangisine gideceğini.



Güzel bir Mim konusuydu isteyen herkes davetlidir güzel günler dilerim :) 



Yorumlar

  1. Güzel bir mim. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Bu mime ben de mimlendim . Yakın zamanda ben de bu mimi yapacağım . Keyifli bir yazı olmuş . Mutlu günler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yazınızı şimdiden merak ettim Mutlu Günler :)

      Sil
  3. Bundan biraz daha değişik olan bir Mim i ben de yaptım.Sizin cevaplariniz da çok güzel.Maskeli Beşleri ben de evde izlemiştim.😊Mısır en güzeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle mısır en güzeli :) Yazınıza bakıcam. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  4. sokak sinemaları /açık hava sinemaları,70li 80li yıllarda çok popülerdi,çocukluk ve gençliğimiz o dönemlerde geçmişti,şimdi ise açıkhava sinemaları pek kalmadı gibi..3 boyutlu filmi ben de izlemedim,şimdiler de 4 boyutludan bahsediliyo,ama bide bunun 5 boyutlusu da var,bakalım 6 boyutluyu görebilecek miyiz?😀 güzel bir mimdi ,eline sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 boyutlu da takılı kalmışım :D Bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Kısa ve net cevaplar :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?