Halet-i Ruhiye

Önceki hafta baya stresli bir hafta geçirmiştim, stresimi kontrol edemediğim için doktor yardımı almıştım şansıma hap alerji yaptı bende "yok bu böyle olmayacak kendine gel" diyerek kendimi kendime getirmeye çalıştım bir söz verdim heyecan yapmayacağım daha doğrusu elimden geleni yapacağım dedim beynim rahat olsa da vücudum isyanlardaydı kalbim çıkacak gibi atıyordu geçtiğimiz cumartesi ehliyet sınavına girdim ve çok şükür ki geçtim, üç vizemi de oldum bu pazar Ales günüde geldi bu cuma vizeler bitiyor bitse ne olacak haftaya cumartesi pazarda Açık öğretim sınavları  :D
Benim kasım ayı sınav dolu bir ay, bakalım sonuçlar umarım güzel gelir.


Cedric'i vizelere uyarlamak :D

3 vize biter    kaldı 5
Ehliyet sınavı biter
Ales ve açık öğretim sınavları var.

Herkese güzel günler dilerim sağlık ve huzurla kalın.


Yorumlar

  1. Gün geliyor hepsi geride kalıyor..
    Tüm sınavların güzel neticelenmesini diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi geride kalıyor...
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hepsi umduğun gibi geçer inşallah 🙏 ama geçecek yani, stresin izleri sende kalmasın izin verme...bitenler icin hayırlı olsun,gelecekler için başarılar diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) Bu değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?