Sözlerin Gücü



Galiba en büyük sorunumuz başarısızlığı odaklanmak bunu aşmamız başarıya bir adım daha yaklaşmamıza sebep olur. 




Geçmiş nice hatalar, kayıplar, başarısızlıklarla doludur ona ah vah edeceğimize şu anı yaşayarak geçmişten ders alarak başarıya ilerlemeliyiz.



Bu sözde çok güzelmiş gerçekten her şey elimizde kendi hayatımızın iplerini elimize alarak ilerlemeliyiz, kendimizi parlatmalı farkımızı oluşturmalıyız.


Tonny Robbins'in İçindeki Devi Uyandır adlı kitabını okuduğumda onun sözlerine hayran kalmıştım. Evet insan bir şeye kendisini ne kadar çok adarsa başarıdan aldığı tatta o kadar muazzam olur.


Louise Hay'ın hayatını okuduğumda insanın beyninin nelere kadir olduğunu daha iyi anladım. Kanseri yenmiş düşünce gücüyle, geçmişinden kurtulmuş ve öfkesini boşaltmış. Kararlar önemlidir bir o kadar da düşünceler. Tam bunun üstüne şu yazıyı paylaşmak istiyorum.


Neyi ne kadar çok söylersek ona inanır ve kaderimiz olma serüvenini başlatmış oluruz ben başaramam demek başarısızlık nedeni, başaracağım demek de başarmanın. 


Ne kadar olumlu olursak hayatımız o kadar olumlu oluyor, sorunlara karşı olumlu tavır almak da bir o kadar olumlu hayat oluşturuyor. İnsanın kendini sevmesi ve onaylaması başarıda ve öz güvende çok önemli, insan kendini sevmeli ve onaylamalı. 

Sevdiğim bir kaç sözü paylaşmak istedim, bu söz paylaşma günlerini ben çok sevdim umarım siz de beğenirsiniz bu sözleri.



Yorumlar

  1. Başarısız olma korkusu başarının önündeki en büyük engel ne kadar doğru🤔

    YanıtlaSil
  2. Herşey düşüncede başlar.Başarısız olacağım dersek baştan kaybetmeye mahkum oluruz.
    Çekim yasası gerçekten var olan ve kanıtlanmış bir şey.
    Oyüzden düşüncelerinizde,hayallerimizde iyi olana inanmalıyız.
    Bilgi dolu bir yazı olmuş.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?