Ya Olmak Ya Yok Olmak


Hayat en büyük şanstır, elimize sunulan bir fırsat. Her insanın ayrı bir yaradılışı vardır, farklı bir karakteri, önceliği...
Size bir soru sormak istiyorum bu hayattan giderken nasıl gitmek istersiniz evet sorum bu öldükten sonra nasıl bir iz bırakmak isterdiniz. Bu soru hakkında düşünmenizi istiyorum, bu hayatı lay lay lom geçirip bir farkındalık olmadan göçüp gitmek yaşama haksızlık etmek gibi geliyor bana, sadece bir kere yaşarız ve hayatımızı en iyi şekilde ileriye götürmeliyiz.
Sadece yaşayarak yaşamış olmuyoruz bana göre başlığımda ki gibi yok olmuş oluyoruz, öldüğümüzde bir kaç ay belkide yıl sonra unutulur gideriz, peki o zaman ne yapmalıyız ?




Önce kendimizi tanıyacağız; nelerden mutlu oluruz, neye karşı yeteneğimiz var, ideal denen uç noktamız ne bunun gibi sorularla kendimizi keşfetmeliyiz.
 Bunları sorduğumuzda hayatta en çok neyi istediğimiz hakkında bir fikir sahibi olmuş oluyoruz.
Kilom 117 iken yedili rakamlar bir hayaldi, çok şükür ki kilolarımı verdim çok mutluyum ama bu benim bir idealim değil çünkü bunu başarmak zorundaydım. Okuduğum bölümde ilerlemek istiyorum akademik kariyer en büyük hayalim bunun için elimden geleni yapacağım ama bu da idealim değil bunu da yapmak zorundayım çünkü harcanan emekler var ve insan sürekli gelişim içerisinde olmalı. Şimdi diyeceksiniz o zaman senin idealin ne ? 
Benim idealim son ana kadar yazmak, düşüncenin önemini vurgulamak, düşüncelerimi yazmak, düşüncelerim doğru mu yanlış mı bilmiyorum bunun kararını siz bilirsiniz, ben yazarak kendi sorunlarını halleden bir kişiyim ve benim gibi düşünenlere fikir vermek, destek olmak isterim, bir kişi bile benim yazdıklarımdan olumlu bir fikir edinip yaşamında etkili olmuş isem işte bu benim asla yazmaktan vazgeçmeyeceğimi belirtir.

Ve siz kendinize mutluluk veren bir ideal belirlemelisiniz ve o ideal sizin pusulanız olacak size yön belirtecektir.
Kararınızı vermiş yola çıkmışsanız eğer yolunuzdan asla sapmayın, ne türlü engel olursa olsun daima ilerleyin.
Sizin hayatınızı sizin yerinize kimse yaşayamaz bu yüzden daima ilerleyin. Sizi doğru eleştirenlere yani iyiliğinizi düşünen kişilere kulak verin ama sizi yolunuzda ilerlemenize engel olacak kişilerin eleştirilerine asla kulak vermeyin. Umursamaz olun bazı kişilere karşı.
En çok kendinizi düşünün, kendinizin yararını düşünüp buna uygun adımlar atın.
Sevgi ve saygı hayatın güzelliğini artırır bu yüzden içinizdeki sevgi ve saygıyı daima canlı tutun, fazlalaştırın.
Olmak mı yoksa Yok Olmak mı karar sizin.

DAİMA MUTLU OLMANIZ VE İDEALİNİZ İLE İLERLEMENİZ DİLEĞİYLE.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?