Olumlama Günü

Her hafta çarşamba günü o güne özel değişik bir gün uygulaması hazırlayacağım.
Mesela bugün olumlama günü olacak haftaya daha farklı bir tarzda görüşeceğiz.
Olumlamanın insana kazandırdığı etki çok farklı ve güçlü bir etkidir. Ben 102 kilo'dan 88'e düşerken hayatımda ama sonra sıkılgan bir karakterim olduğu için zamanla bırakmış tekrardan eski halime dönmüştüm olumlama zaman ve süreklilik ister ve şimdi uzun bir süredir dediğim o sihirle sözle bu güne geldim ve aynı şekilde ilerliyorum, o söz "Ya Şimdi Ya Hiç" bu sözün büyüsü benim azmimi ve sürekliliğimi artırdı. Kısaca olumlamalar süreklilik ister yaşam tarzı olana kadar o şekilde söylemeye devam etmelisiniz, ben her akşam beş defa okurdum olumlamaları, sesli bir şekilde. Olumlamalarda amaç sonuç gibi maddeler olmalı çünkü beyin amaçlar ve nedenleri ile ikna olur.


Şimdi gelelim olumlama örneklerine.
* Ekmek yemeden doyuyorum çünkü ekmek dışında da onun yerine geçebilecek besinler var; ceviz, yulaf gibi.

* Su içmeyi seviyorum çünkü su hem sağlığa hem de cilde faydalıdır.

* Spor yapıyorum ve seviyorum çünkü spor hem şekil hem sağlım hem de gelecek için dinçlik verir.

* Kendimi seviyorum, hayatı seviyorum ve böylece güzellikler beni bulacak ne demişler "iyi düşün iyi olsun".

* Başarılı olmayı hak ediyorum çünkü bir emek harcıyorum.

* Öğrendiklerimi unutmuyorum çünkü beyin büyük bir depolama merkezidir ve ben sürekli bilgileri tekrarlayarak hafızamı güncelliyorum.

* Kötülükler gidiyor, düşünceler, davranışlar onları umursamıyorum ve yoluma bakıyorum.

* Takıntılarımı azad ediyorum yerlerine motive edici düşünceleri getiriyorum.

Bunun gibi değişik olumlamalar hazırlanabilir siz size en uygun olanları hazırlayıp okuyabilirsiniz daha farklı olumlamalara da göz atabilirsiniz bunlar benim hazırladığım olumlamalar.  
Haftaya çarşamba 9 Ağustos'ta kilolara veda günü ile tekrar bu uygulama ile görüşeceğiz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang

Mutluluk Kaynağı Nedir?