2 Ağustos


Sürekli spor yapıyordum ama verdiğim kiloları geri almaya başlamıştım bu durum canıma tak etmişti,117 den 102 ye düşmüşken birden yine 107 olmak beni mutsuz etmişti moralim bozuluyor diyerek tatlıyla kendimi avutuyordum, tatlıya olan düşkünlüğüm o kadar fazlaydı ki artık ne yapacağımı bilemiyordum, en sonunda bir yemin ettim tatlıyı ayda sadece iki kere yiyeceğim dedim, sadece tatlı yemeden de olmaz annemlerin de hadi artık spor salonuna yazıl demesiyle 2 Ağustos ta spora yazıldım.
Sporun ilk günü.




Şimdi bu fotoğrafımı görmeye bile tahammül edemiyorum, kendime düşman gibi davranmışım, ilk ayın sonucunda 99 kiloya düştüm, ilk ay yaptığım ayda iki kere tatlı yemek, haftada 4 gün spora gitmekti tabi yetmiyordu akşamları da yürümeye başladım. Tempolu bir şekilde spor yapıyordum bir de tatlıyı azaltmıştım onun dışında başka bir şey yapmadığım halde kilo vermiştim bu da beni çok mutlu etmişti ilk ay kolay kilo veriliyor ama sonra asıl maraton başlıyor...
Sporsuz sadece yememekte olmaz sporlu yemekte arasındaki bağlantıyı en doğru şekilde ayarlamak gerekir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Sana İstediğini Vermiyorsa Sen Ona Ulaşacaksın

Saimdang